Op zowel de site van de Gezonde School als via onderstaande links kun lespakketten vinden.  Dit wil niet zeggen dat dit rijtje volledig is of andere programma's die niet worden genoemd ongeschikt zijn. Kijk altijd kritisch naar wat er wordt aangeboden, door wie, met elk doel, voor welke doelgroep en tegen welke kosten en met welk doel je een programma op jouw school wilt inzetten.

Smeer je in!
Is een landelijke campagne om kinderen te beschermen tegen de zon.  Waarom is het belangrijk om je in te smeren met anti-zonnebrandcrème? En wanneer moet je je insmeren? Hoe werkt anti-zonnebrandcrème eigenlijk?

Informatie over teken.

Via het landelijk steunpunt hoofdluis is er informatie te vinden over het opzetten van een hoofdluis protocol op de basisschool en lesmateriaal.

Laatste wijziging: dinsdag, 5 maart 2019, 15:48