Opbouw van de modules

Tijdens elke module staat kennis centraal over aspecten van de Gezonde Schoolthema’s. Per module wordt stilgestaan bij aspecten binnen het gezondheidsbeleid waarbij studenten ook daadwerkelijk aan de slag gaan met het uitvoeren van Gezonde Schoolinterventies op de eigen school. Elke module wordt het arsenaal aan kennis en vaardigheden  verder uitgebreid. In de figuur hieronder staat weergegeven hoe per module de studenten steeds meer omvattend aan de slag gaan met de Gezonde Schoolthema’s binnen hun eigen school.

Aantal EC's per module

In de volgende paragrafen staat de opbouw per module van het initiële traject verder uitgewerkt . Er is inhoudelijk al veel ontwikkeld voor pabo's die de modules willen aanbieden. Dit kunt u in 4.1 lezen.

Laatste wijziging: donderdag, 14 januari 2021, 10:27